VIRTUÁLIS ASSZISZTENS ÉS TRADE MARKETING MEGOLDÁSOK
Együttműködés – Lépésről lépésre
első körben fontos meghatározni, hogy mely munkafolyamatok, rész- vagy egész feladatok, vagy projektek lesznek az együttműködés alapja – a feladat maga
tudnunk kell, hogy ezek a feladatok egyszeriek-e, vagy időszakosan ismétlődőek, esetleg folyamatosak – az időzítés
meg kell határozni a kapcsolattartás formáját, az információk továbbításának módját és gyakoriságát, valamint meg kell állapodnunk a beszámolás és elszámolás menetéről, az elvégzett feladat lezárásának riportálásáról
nagyon fontosak a részletek – ez egy nem túl hosszú, azonban intenzív tanulási folyamat alatt megismerhető: mik a cég sajátosságai, működése, milyen a termék-vagy szolgáltatás portfóliója, milyen igényeknek, elvárásoknak, határidőknek kell megfelelni
a fenti irányelvek mentén egy jó kommunikációjú, kellemes légkörű, támogató és bizalmi együttműködés kialakítása mindkét fél részéről, hiszen ez a hatékony munka alapja