Együttműködés – Lépésről lépésre

  • első körben fontos meghatározni, hogy mely munkafolyamatok, rész- vagy egész feladatok, vagy projektek lesznek az együttműködés alapja – a feladat maga
  • tudnunk kell, hogy ezek a feladatok egyszeriek-e, vagy időszakosan ismétlődőek, esetleg folyamatosak – az időzítés

  • meg kell határozni a kapcsolattartás formáját, az információk továbbításának módját és gyakoriságát, valamint meg kell állapodnunk a beszámolás és elszámolás menetéről, az elvégzett feladat lezárásának riportálásáról
  • nagyon fontosak a részletek – ez egy nem túl hosszú, azonban intenzív tanulási folyamat alatt megismerhető: mik a cég sajátosságai, működése, milyen a termék-vagy szolgáltatás portfóliója, milyen igényeknek, elvárásoknak, határidőknek kell megfelelni
  • a fenti irányelvek mentén egy jó kommunikációjú, kellemes légkörű, támogató és bizalmi együttműködés kialakítása mindkét fél részéről, hiszen ez a hatékony munka alapja