Minden olyan iroda adminisztratív, valamint szervezést igénylő projekt feladatban, esetleg kreatív projektben számíthat a segítségemre, mellyel az idő és a rendelkezésre álló eszközök hatékony kihasználásával támogathatom vállalkozása sikeres működését
…hiszen
- az elmúlt 25 évben asszisztensi, vezetői és projekt menedzseri feladatokat láttam el multinacionális nagyvállalattól kezdve nagyobb hazai cégeken át egészen KKV-kig
- saját cégemet 2004. óta sikerrel vezetem, melynek profilja üzletviteli és egyéb vezetési tanácsadás, marketing szolgáltatások nyújtása és rendezvényszervezés

Miért költségtakarékos megoldás a virtuális asszisztens szolgáltatás igénybevétele?
- a munkadíjam költségként számolható el
- a feladatot rögtön egy tapasztalt, szakértő személy látja el, nincs szükség komolyabb betanulásra, a kellő gyakorlat megszerzésére
- nem keletkeznek munkaadói terhek, járulékok, cafeteria, bejárási költség támogatásából adódó kiadások
- nincs könyvelői, bérszámfejtési plusz költség
- mivel a saját eszközeimet használom, nem szükséges irodai eszközöket, számítógépet, monitort, egyéb kiegészítőket vásárolnia, így azok nem is amortizálódnak
- nem kell álláshirdetést feladni, nincs toborzás, nem kell azon izgulni, hogy beválik-e az új kollega
- nincs állásidő, csak a ténylegesen ledolgozott idő díját kell fizetnie